lørdag 21. januar 2012

Frøken Fryd

Å hjelpe meg, jeg som faktisk trodde at det ikke kom til å bli en SKIKKELIG vinter i år. Der tok jeg jammen feil. Som de fleste på Østlandet i dag så har jeg fått erfart norsk Kong-vinter på sitt "beste.
Bitte bitte bitte bitte litt snø med -13 grader ------> MYE MYE MYE snø -8 grader. Dette er selve oppskriften på kaos på norske veier og en gretten Renate. Skulle tro vi nordmenn var mer forberedt på slike kjøreforhold, men nei. Missforstå meg rett jeg ER en av de som kryper meg bortover veien LANGT under fartsgrensa. Men det betyr ikke at jeg ikke kan irritere meg de som IKKE er redd for glatte veier og kjører som idioter.
Det betyr heller ikke at jeg ikke kan irritere meg over vindusviskere som kladder seg for hver 200 m, som resulterer i at jeg må stoppe 2000 ganger i løpet av vakta mi for å skrape. 
Jeg kan også få lov til å irritere meg over de helvetes brøyte bilene som ALLTID har brøytet den motgående fila og ikke min fil.
Tror kanskje jeg har fått senebetennelse etter å ha holdt hardt fast i rattet siden kl 7 i dag morres.

Sånn da fikk jeg ut den frustrasjonen! Takk. Da kan jeg kaste Huldra på dør og bli blid igjen.

Møtte mannen min i døra i 1 minutt da det var hans tur til å dra på jobb. Det betyr at det er jeg som får lørdags kosen med God ungene :) Dagsens sitat fra Linnea: " Pappa, skjegget ditt er så praktfullt"
Ellers så er planen slik at jeg ikke har noen plan i kveld. YES!
En øl i sofakroken er velfortjent i kveld :)

Min kjære kusine Beate hadde 30 års lag i går. Full fest for folket med god mat og drikke :) Det ble kun 1 glass vin og tidlig kvelden på meg siden jeg skulle på jobb tidlig i dag. Men hvem har vel sagt at man IKKE kan kose seg uten alkohol ? 
Hadde det helt supert jeg ! Du lager din egen sinnstemning nemlig ;) 

 Renate i farta !

Min lillesøster og hennes forlovede
Bursdags"barnet" ! Gratulerer så mye med dagen Beate, du eldres aldri ;)  Bruk noen av de pengene du fikk til å kjøpe deg din engen hatt, du kledde min :)

Have a nice one!


2 kommentarer:

  1. Ha ha, måtte le av det praktfulle skjegget! (Eller kommentaren, da, har jo ikke sett skjegget) Har også et barn som kommer med slike praktfulle utsagn....
    Her snør det. Masse. Grusomt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sånne gullkorn kommer på rekke og rad, og det er så herlig :) Her om dagen fortalte hun om et monster som hun så stod i veikanten. Monsteret hadde stor nese og en grønn selvlysende rompe. Så det så.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...