torsdag 26. januar 2012

Intuisjon helvette

Jeg er så heldig at jeg er født kvinne. JA!!
Med på lasset følger jo denne kvinnelige intuisjonen. Som til tider kan være litt irriterende.
Jeg er vel kanskje en smule overtroisk og følger intuisjonen min, selv om den noen ganger kan spille meg ett puss. Uten å selge meg selv som en spå kone, så har intuisjonen min noen ben og stå på.
Jeg har selvsagt ikke 100% rett hver gang, men noen ganger glimter "jeg" ( intuisjonen) til.
MEN.. og det er ett stort men her.. Det er jo kun DUM OVERTRO RENATE!
HALLO!!!

Denne gangen sier nemlig intuisjonen min det at jeg ikke skal dra. Det skriker innvendig ! "Ikke dra, ikke sett deg på flyet, ikke dra, ikke dra." Det føles ut som det kommer til å skje noe forferdelig om jeg drar.
KAN HODET MITT HOLDE KJEFT NÅ?
Jeg skal på Bryllups reise for pokker, skal ikke jeg få lov til å kose meg med det da. Glede meg som alle andre. Jeg er så heldig som har denne muligheten!

Nå skal det sies at jeg gruer meg ekstremt mye til å dra fra ungene. Vi dro på syden ferie uten Linnea for 2 1/2 år siden, og da lå vi å grein på hotellrommet begge to. Nå har vi to herlige trollunger, så da blir det vel dobbelt så mye savn.
Jeg har bestemt meg for å ta med meg en gammel slitt telefon isteden for min herlige Iphone. Rett og slett fordi jeg vet at jeg kommer til å drømme meg bort i bildene av de der hjemme.
Jeg vet jo at de kommer til å ha det helt herlig på "ferie" med Mimmi, Moffa, bestemor og bestefar. De fortjener litt fri fra mamma og pappas mas og kjas. MEN det betyr ikke at jeg ikke føler skyld følelse. De hadde jo kost seg masse i sanden der nede sammen meg oss også.

Det andre er at jeg har skikkelig flyskrekk. kan godt hende det er der det skurrer med denne intuisjons greia. Jeg er IKKE glad i å fly. Det blir vel noen drinker på flyplassen for å roe nervene.

Håper det kun er nerver uten rot i virkeligheten.

Det ligger fremdels noen bunker med klær her som jeg burde vurdere og pakke. Nææææh.. Tar det i morra.



Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...