mandag 16. januar 2012

Prins Ali

Jeg tenkte at lille prinsesse skulle få velge seg noe for bursdags pengene hun fikk i går.
Ett forsøk på å lære henne verdien av penger er bortkastet, da hun helt tydelig tror det på magisk vis spretter penger ut av mammas lommebok ( noe som selvsagt ikke stemmer) Jeg mener, den magien finnes ihvertfall ikke her.


Uansett. Hente barna i barnehagen og rett på den fantastiske Rema 1000 vi har her oppe. Her har vi ALT :)
Etter å ha sett igjennom litt leker, bestemte vesla seg for å kjøpe film. Gjett hvilken! Du gjetter det aldri---

DORA

For å være helt ærlig så er jeg dritt lei hele Dora. Dora leker, Dora barnetv, Dora tannbørste, Dora håndkle, Dora spill på DS osv osv.
Med min slue-mamma-hjerne bestemte jeg meg for å påvirke henne litt til å velge en annen film. Kanskje ikke helt pedagosisk riktig, men man kan vel ikke være perfekt hele tiden vel?

Hun endte med Alladdin :) YES!

Vi kom oss faktisk helt til bilen før hun plutselig husket at det var Dora hun egentlig ville ha og at jeg hadde lurt henne.
Vi gjorde en deal om at neste gang, skulle vi kjøpe Dora film. Og du skal banne på at DET husker hun :) Glupingen min :)

Nå sitter vi å ser på den "nye" filmen. Jeg er en Disney jente og koser meg like mye som Linnea i sofaen her.
"Arabiske naaaaaaaat.... traaaalalallalaaaaaaaaaaa..."
Lian løper rundt her og tømmer alt av leker utover hele gulvet, så jeg har noe å gjøre i kveld etter sofa-sløvinga. Takk :)

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. sååå koselig å ha deg "tilbake" i bloggverdenen :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Caroline :) Er veldig godt å være tilbake ! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...