mandag 16. januar 2012

Rocker stue gulvet.... igjen

Har nevnt tidligere hvem som er den absolutte favoritt artisten nemlig JESSIE J !!
Fruen her i huset har lopper i blodet og klarer ikke sitte stille når musikken flyter igjennom hver krik og krok i kroppen.
Kan jo ha noe med at jeg har danset i mange år tidligere. MEN selv om jeg HAR danset så betyr ikke det at en fantastisk danserutine jeg driver med her..

Ja nå skulle du vært flue på veggen skal jeg fortelle deg.. haha



Nå kan det godt hende at danse-loppene har smittet over på vesle jenta.
Under barne-bursdag selskapet i går så hørte jeg jeg bassen gjennom gulvet, og gikk derfor opp for å høre hva dette var. Linnea hadde da funnet frem en cd som hun valgte å sette på for disse andre barna.
Det var Vengaboys - sex on the beach på fullt nivå. Med tilsvarende dansing.
Får da enda håpe at de ikke går å synger " sex on the beach" i barnehagen i dag :) FLAUT

Have a nice one !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...