fredag 27. januar 2012

The Voice

Blir så inspirert av sang talentene som titter på meg igjennom tv-skjermen her nå. Sommerfugler i magen smitter igjennom til meg. Nervøsitet, glede, frustrasjon. Smil, etterfulgt av en skummel grimase over noe ikke fullt så flott.
Det er mange som bruker slike type konkurranser som en spring brett til drømmen. Jeg synes det er flott at man har "baller" til det, men det hadde ikke jeg turt i dag.
Musikk er den store drømmen her i heimen også. Nå har ikke jeg den største stemmen, men så skal den heller ikke høres utenfor mine fire vegger :) OG HER BRUKES DEN GODT!
Musikk for meg er oksygen! 
Noe jeg ikke klarer meg uten. Noe jeg bruker i alle sinn stemninger. Noe som inspirerer. 

Jeg elsker å sitte å pusle med tekster. Sitte inn i min lille boble, og la inspirasjonen og følelsene flyte.

Nei, Jeg har ikke pakket noe mer til turen enda. Men, men, men, men nå er jeg i bobla mi igjen.. Det er en unnskyldning det sant?


Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...