tirsdag 20. mars 2012

Bassilusker

Enda en runde med sykdom i hus. Denne gangen er det trutta sin tur.
Denne jenta mi er en skikkelig harding, er sjeldent hun blir slått ut med sykdom. Helt siden hun ble født så alt for tidlig ( uke 33) har hun vært en fighter.
Da hun kom hjem fra barnehagen i går var hun fryktelig grinete og lei. Alt var galt og tårene strømmet nedover kinnet. Dette er virkelig ikke likt henne stakkar :( Mor skjønte straks at her var det noe muffins på gang.
"har du vondt i hodet? magen? halsen? Er du kvalm ? "
Svaret jeg fikk var "ja,ja,ja,vet ikke, nei, ja, vondt i tanna" Egentlig ja og nei til alt og ingenting. Jeg tok tempen på henne og den var 38 blank. Det er jo bare litt feber, men høyden på feberen har ikke så mye å si på "sykdommen".
Hun er ihvertfall ikke seg selv, det er sikkert. Ligger langflat på sofaen med sin elskede "herkules". Da blir det hjemme dag med energi samling, film og is. Man skal da ha noen fordeler med å være syk, eller hva?



Jeg driver å leser en serie med pocket bøker som jeg har blitt i overkant hekta på. Bøkene handler om vampyren Anna Strong. Vet ikke hva det er som gjør det, men det er noe med vampyr bøker som tiltrekker meg.
Jeg er som regel ingen lesehest, men i det siste har jeg ikke kunne legge fra meg disse bøkene. For at jeg skal kunne holde interessen oppe er det viktig at bøkene er lettleste og spennende. Check!
I går kveld la jeg fra meg bok nummer 4, da er det kun 2 igjen :( æsj.
Det skal visst komme 2 bøker til, spørsmålet er bare om de blir oversatt til norsk. Liker best å lese på norsk nemlig.

Bilde lånt av schibstedforlag.no

Løp å kjøp!


Have a nice one!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...