søndag 18. mars 2012

"Bleie"avtale

Konkurransen mellom butikkene slår nå nye høyder.
Det er ingen nyhet at butikkene konkurrerer om småbarnsfamiliene, dermed bleie avtale, avslag på barnemat osv. Da blir det jo til at familien handler resten av husholdnings artiklene sine i denne butikken også. Forståelig.
Ordet "bleie" har fått ny betydning for butikkene. Nå er det visst voksen bleier som gjelder.
Jeg trodde at det var en spøk når jeg hørte på radioen om Kiwi sin nye B&T avtale. " Vi gir deg nå hver 4. bind eller tampong gratis"
Hahahaha.. joda, man sparer jo penger, men synes det hele var komisk.
Jeg mener jeg er ikke helt overbevist om at dette i det hele tatt er noe som tiltrekker seg kunder. Før det første så er det jo tross alt kun 1 gang i mnd vi kvinner har bruk for noe slikt. Og det er ikke alle som blør såpass mye at dette blir en stor kostnad.
Før det andre så er det nok langt ifra alle som tørr eller gidder levere fra seg "bleiekortet" sitt i kassen.

Ganske sikker på at jeg ikke kommer til å bruke denne avtalen noe særlig.
Da gjenstår det bare å se om de andre butikkene hiver seg på det knakenes gode tilbudet.
Hva blir det neste? "Hver 4. Kondompakke gratis"? Den slår sikkert helt ann...

Bilde lånt av kiwi.no

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Hehe, jeg ble også litt satt ut når jeg hørte den reklamen, men for oss så er den faktisk bra. Vi har jo i tillegg til meg, to tenåringsjenter som bruker både bind og tamponger, så vi sparer en del på den avtalen:) Så for noen år siden så var bleie avtalen genial for oss, og nå er det dette..hehe.. :)

    Tror ikke jeg har kommentert bloggen din før foressten, fant den nettopp på mammablogger;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er jo sant Lillebølla. Når man er mange "blødere" i huset så kan man jo spare en slant :) Så langt tenkte jeg ikke.

      Man behøver visst bleier hele livet. Neste er TenaLady :) Hehe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...