fredag 2. mars 2012

A good day

Another day in paradise !
 Eller det er vel kanskje å smøre litt hardt på, for livet er alt annet enn lett. Meningen med bloggingen er absolutt ikke å male ett glansbilde av meg selv og  om tilværelsen, men man må da få lov til å glede som over det som er bra? Det synes nå ihvertfall jeg.
Alt rundt oss minner oss på hvor mye som går til helvete her i verden, eller hvordan vi burde være,gjøre, se ut osv. Da skjønner jeg godt at mange velger å utbrodere seg selv, sin familie, venner +++ i en positiv rettning, selv om det kanskje ikke alltid er i samsvar med virkeligheten. Men so what?

Her kommer ihvertfall mitt glansbilde av kvelden i går :)

Etter å ha hentet to energiklumper i barnehagen bar det hjem for å lage verdens sunneste middag - pannekaker. Det var jo tross alt den offisielle pannekake dagen her for noen dager siden, og vi bestemte oss for å ferie den på etterskudd. Resultatet ble ikke helt opp til forventningene. Pannekakene brant seg fast, hver og en. En utålmodig meg gadd ikke stå der noe mer, slo fra meg stekespaden og overlot resten til Mannen.
Ungene synes heller ikke pannekakene var særlige gode. Note to self : Det er lenge til det blir pannekaker neste gang!

Deretter dro jeg sørover for å hente søte Ida. Vi dro innom biblioteket for å hente bøkene mine, som fikk ett stort kyss da jeg har lengtet så fælt etter de. Vi hadde goood tid så dra dro vi like gjerne innom Biltema for å kikke litt, spiste på McDonals og innom Lillestrøm Torv. Man kan vel trygt si at pengebruken gikk litt over grensa i dag. MEN jeg klarte faktisk å holde kortet i lommeboka innom Princess og Ark :)
Flink jente, flink jente !! Det var jo tross alt Mammut salg.
Sitat fra Ida : " De burde faktisk gi oss penger. Tenk så mye varer vi kunne ha kjøpt" Renate: "Ja handels standen her i landet hadde faktisk gått rett i været. Det var lurt Ida. Vi spørr om vi kan få penger".

 Dilla på sikle-smekker går det også ann å ha. Fant disse herlige på Name it :)
 Nemlig !
 Nemlig !
Avhengig? Ja, me to :)

Med popcorn + sjokolade i den ene hånda og billett i den andre hånda satte vi oss spent i kino salen. Det er jo for pokker meg nesten en evighet med reklame først, så da tok vi begge opp vår store avhengighet : Wordfeud, facebook og DrawSomething. Kanskje på tide med iPhone Rehab? Jepp.

Bilde lånt fra hjertnes.no

Filmen var helt grei. Ikke noe sånn wow. Men jeg likte den. Hvordan kan man ikke like filmer med hovedrolle innhavere som George Clooney og Ryan Gosling?

Takk for en kjempe fin kveld vennen min <3

Nå bærer det til behandling for min del. Hvis du ser en grå Toyota i full fart med volumet på topp, med en høyt syngende dame i. Thats me.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...