mandag 5. mars 2012

Husker du?

Vi synes alle at ting var så mye bedre når vi SELV var små. Musikken var hyggeligere, julen var bedre, barnetv var koselig ikke masete, filmene var mer magiske. 
Jeg satt i en liten tenke boble her for å prøve finne tilbake til de filmene jeg likte da jeg var liten. Etter litt graving i minnebanken kom jeg plutselig på en haug av filmer som jeg rett og slett har glemt helt bort. Etter febrilsk nettsurfing etter disse filmene på norsk, innser jeg at det ikke finnes. De kom seg aldri på norsk over i dvd-ens nye verden :( POKKER.

Disse var jo helt fantastiske ! Husker du de?

Roock-A-Doodle


Trollet i parken ( A troll in centeral park)


All dogs go to heaven ( Hunden Charlie)


Ser meg selv som liten sitte med bena krøket sammen oppe i sofaen. Disse filmene til Don Bluth kunne være fryktelig skumle, særlig for en liten jente. Rart med det at disse filmene som ikke er Disney bare svinner bort med hukommelsen. 
Hadde de blitt markedsført på nytt så hadde de blitt slagere igjen, det er jeg sikker på. For ting var bedre når jeg var liten. Nemlig.

Hvis noen har disse på norsk, eller finner de på nettet så SKRIK UT!!!!

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ husker de godt :) Fine filmer.

    Gøy å sitte å tenke å finne filmer , å kos å bli minnet på dem igjen.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant? Ble plutselig en liten jente igjen :) hehe..

      Ha en fin kveld !

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...