onsdag 28. mars 2012

Ironisk, og typisk min flaks

Det ble ikke noe tur på fjellet helgen som var, men vi dro til besteforeldrene mine i nordmarka istedenfor. Lian hadde en stygg hoste og som den høna-mor jeg er var jeg livredd for ett nytt astma anfall. Da er gården i nordmarka betydeligere nærmere legevakten enn hytta langt oppe i hallingskarvet. 

Endelig en helg der ingen av oss jobber. En helg vi skulle ha sammen, alle fire.
Selvfølelig ble jeg syk.
Selvfølgelig.
Med barberblader i halsen, hammer i hodet og lymfekuler på størrelse med nektariner, ble formen laber.
MEN etter som det var en etter lengtet tur, så KRAMPE-koste jeg meg. Rullet meg ut av sengen og kavet meg ned i trappen for jeg SKAL sitte i solen, jeg SKAL grille meg pølser på bålet, jeg SKAL leke med ungene.

 Den lille herremannen elsker å herje ute
 Can you find " Wally"?
 " Se nå mamma, jeg kan hinke her oppe" Mamma: "Stooooooop!"
 Gubbe jobb
Kjerring jobb

Tross laber- mamma hadde vi en hyggelig tur. Celine, aka Linnea sin tante, aka min svigerinne, kom og ble over fra lørdag til søndag.

 Celine spller piano
Go jentene koser seg med film
"Jeg ser dem, jeg ser hønene."

Søndag ble det lek og rydding for så å kjøre meg ned til mamma og pappa for å feire lillebror sin bursdag.
Gratulerer med 15 års dagen Vegar!
Deretter var det rett på nattevakt for min del.

Denne uken har gått i ett slik som det skal være.
Nå er det kun 1 uke igjen til vår årlige påske ferie i Fredrikstad. Ååååh blir deilig. Tenk om varmen holder seg ? Åååååå så deilig!

En øl i solveggen på hytta påsken anno 2011.

Til den innbrudds-tyven som leser dette: Bare glem det ! For det første er det ingenting verdt å stjele her. For det andre har vi innbrudds alarm. For det tredje har vi jævlig nysgjerrige naboer som snuser fremmede på lang avstand. En av de gjenkjente ikke engang gubben min, og trodde han var en inbruddstyv som låste seg inn i bilen vår.
BARE SÅ DU VET DET!
Skal ha sine fordeler å bo såpass tett :)

Har nå 50 sider igjen av bok nummer 6, den aller siste boken i serien jeg leser. Hva i all verden skal jeg lese etter det?

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...