fredag 23. mars 2012

Snart barnemesse igjen

Det smelter, det smelter og solen gjør dagen rikere.
Nå er det ikke mange kilo med snø igjen på baksiden av huset her, og GUD som jeg gleder meg til å bare kunne slippe ungene ut ut ut ! En tusslette Lian som ikke går stødig på snø, skal få bena under seg på bar bakke :)
Gleder meg til å se han løpe rundt huset med storesøster og nabo barn,  rulle seg i gresset, grave i sandkassa og gynge i tramplina. Grunnet plutselig snøfall ( bedre å skylde på den enn latskap) så har trampolina støtt ute i vinter. Jeg er derfor meget spent på om den har overlevd. Sammen med sykkelen min, hagemøbler og div andre ting som har hatt sin årlige dvale under snøen. FY skam Renate!

Sammen med våren kommer også MASSE vann og søle. Våte barn = Lykkelige barn = en rødglødende vaskemaskin.
Det er også snart tid for den årlige barnemesse i nittedal, 14 april. Det blir knall!
Jeg skal ikke selge noe særlig i år, da jeg rett og slett ikke gidder gå igjennom hele loftet denne gangen. Dessuten så vet man jo aldri om man plutselig for bruk for dette :) Nooooooo.
Selvom jeg ikke skal selge, så skal jeg pokker meg KJØPE! Alt jeg mangler til barna frem til neste barnemesse til høsten igjen.

TIL DERE SOM IKKE HAR VÆRT HER FØR: MØT OPP I GOOOOD TID OG SPISSE ALBUER :)
Neida, Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og for øvrig kan man gjøre som man vil.

Se tidligere innlegg om Barnemessa :)


Nå skal jeg pakke sammen litt stuff til den kommende helgen. Vi skulle egentlig på hytte tur til hytten vår i Hallingdal, men siden Lian Matheo hoster litt ( og jeg er livredd ett nytt astmaanfall), tar vi heller helgen oppe i nordmarka hos mine besteforeldre. Da er liksom legekontoret litt nærmere.
Vi satse på sol, sol, sol, bålkos og kakao :)

Like før solen runder hjørnet her, så skal resten av kaffen fortæres.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...