søndag 4. mars 2012

Søndager skal holdes hellig

Sofa-slitern har planta rumpa si i...ja.. sofaen.
Har hatt en fin dag på jobb med hyggelige kolleger. Jeg trives så godt ! Vurderer sterkt å ta sykepleier utdannelse nå. Det må da gå an det? Selv om man har familie, hus lån + en haug av regninger. Hvis andre kan, da kan vel jeg også??
Svigermor er hjelpepleier som nå tar sykepleie utdannelse deltid på Diakonhjemmet Høyskole, og hun stortrives ! Tenker at dette kan være midt i blinken for meg. Mye selv studium, X antall samlinger pr semester og dyktige engasjerte lærere :) Søknadsfristen er i oktober med oppstart i januar, så da har jeg litt tid på å bestemme meg.

Etter jobb dro jeg å hentet resten av "gjengen" for å dra på middag hos svigers. Det går alt for lenge mellom hver gang, men sånn er det i hverdagens kjas og mas. Linnea Marie og Celine storkoste seg i hverandres nærvær:) 
Celine er tanta til Linnea Marie, altså min mann sin myyyye mindre lillesøster. Tante Celine er hele 4 mnd eldre en Linnea. Jepp! Jeg og svigermor gikk gravide samtidig :) Reaksjonene på dette er som regel hakeslepp. 
Vi synes det er helt fantastisk. Svigermor og jeg (internt kalt svinemor og svinedatter ) har fått ett ganske tett bånd siden vi hadde dette tilfelles. Og ikke minst så har barna hverandre. Linnea og Celine har liksom ett søskenforhold :)

Fetter Leon, tante Celine ( vi sier ikke tante altså ) og Linnea Marie i bryllups stasen :)

Vi har hatt en kjempe hyggelig kveld med alt dette innebærer. Lian vet å benytte seg av sitt søte og sjarmende seg og fikk selvsagt alt han pekte på av bestemor og bestefar. Pizza, potetgull, is, vaffel, rosiner og saft. Ett smil, lite blunk, pekefinger og "bable,bable" så får jeg det akkurat som jeg vil. Nemlig :)


Tilogmed Lilly har vært sosial i kveld, sammen med dvergdach'en Gizmo.

Vi får se om jeg snart klarer å finne sengen snart, den har en tendens til å gjemme seg for meg, I morgen har Lian time på A-hus til oppfølging av astmaen. Merker godt at astma-tendensene er myyyye mindre nå som det er så mildt ute. TAKK!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...