torsdag 1. mars 2012

Til møkk har du kommet, til møkk skal du bli

I dag er jeg en sofa-sliter
Med musikken på maks volum og en ca 5 kaffekopper som god-gjør ( er dette ett ord) seg nede i magen, begynner energi nivået så smått å krype seg oppover. Jeg trengte virkelig sårt å sove ut denne dagen med nattevakter og dagvakter unnagjort. 
Kjenner at kroppen reagerer litt på den vekslende døgnrytmen, så med god unnskyldning har jeg brukt sofaen godt i dag :) Da er man plutselig fit-for-fight igjen ! Yeah! 
Dessuten så stråler solen ut varme og energi. Lyden av rennende vann, glade mennesker i vår-modus og "tørr" asfalt gjør disse dagene herlige :) Eneste minus er 1 tonn våte klær fra barnehagen som må vaskes. På tide med regntøy utenpå dressene til barna? JA! Da mangler det bare å få ræva ut å kjøpe nytt regntøy, da disse barna vokser som Jack's kjempe bønne-stengel.



En annen nyttig informasjon er det at jeg fikk faktisk ræva mi til å vaske bilen her forrige dagen. Kan faktisk ikke huske sist gang jeg vasket den. En brun bil ble plutselig en grå bil igjen ! Det sier litt når jeg faktisk ikke fant igjen bilen min på parkerings plassen på jobben dagen etterpå siden jeg ikke kjente igjen fargen.
Nå skal det jo sies at bilen er straks like møkkete igjen, siden det er så mildt og vått. MEN det er ihvertfall NY-møkk. Det er bedre en gammel-møkk sant?
Jeg pleier alltid å vaske bilen i selv-vask-hallen. Men denne gangen tok jeg i sånn annen vaskehall ( eeeeh?). Der fikk jeg virkelig merke at med årene så blir jeg bare mer og mer redd for all verdens ting. Synes faktisk det var skummelt å sitte inni der med disse store børstene som gjorde at hele bilen ristet som i en sentrifuge.
REDDHARE! Er det mulig?

VÆÆÆÆÆÆÆ

Utenom våte klær, jobb, søsken-kjærlighet, rydding, soving, lesing, spising og all verdens dagligdagse tidssoppsluk så har vi det ganske så bra her vår lille boble.


 Lian Matheo koser seg på fanget til Moffa
 Fastelavens-boller :)
 Linnea og Lian later som komfyren er ett skip
 Min spreke mor :)
Fant klær til kosedyr på IKEA som kostet 5 kr. Jeg bare MÅTTE kjøpe med til Lily :) Do not judge me, er ikke den som vanligvis kler hunder i klær :P

På tide å sprette opp av sofaen for å hente unger i barnehagen og lage middag vel. Deretter bærer det ned til biblioteket ( Håper for guds skyld det er oppe sent i dag). Der ligger det nemlig 2 bøker å venter på meg. Driver å leser en serie nå, som jeg ikke klarer legge fra meg. Disse bøkene må selvfølelig bestilles opp fra andre biblioteker så nå klør fingrene mine etter å komme meg videre :)
DERETTER til søte Ida og kinotur! I cant wait!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...