torsdag 5. april 2012

Finnes det virkelig en påskehare? Det skal jeg pokker meg fortelle deg at det gjør :)

Vi kom frem til hytta sent i gårkveld. Etter diverse stopp som hos svigers for å hente hyttenøkkel, på mcdonals for å spise ( selvom jeg kun kunne brekke av små biter siden jeg ikke klarer åpne munnen), og på Mosseporten for å kjøpe truser til vesla, så kom vi endelig frem.
Hytta var iskald og ungene var overtrøtte, men roen senket seg så fort de sovnet og mor og far fikk seg en kaffe TiaMaria.

I dag har vi vært ute i solen og kost oss. Ekstra deilig å kose seg her nede når naboen forteller at det snør hjemme, SNØR FAKTISK!

Linnea husker godt fra ifjor hvor påskeharen hadde lagt påskeegg, så hun løp ned dit. Til bukkenebruse broen. Tror du ikke påskeharen hadde vært der du eller?
2 påske egg var det i en blå søppelpose, som Linnea holdt på å kaste. Ett egg til Linnea og ett egg til mannen. Ser ut som jeg og Lian må vente litt på vårt egg :)

Vi er invitert på en haug av fester i dag, den store fest dagen. Men vi koser oss alltid på hytta i påsken :) jeg skulle gjerne vært med på en trall, trenger det nå merker jeg. Men det gjelder å ha prioriteringene i orden.
Derfor har vi med oss litt godsaker til oss selv.

Pizzaen står snart på bordet og ungene er høye på påskegodt. Sånn som det skal være.

Have a Nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...