søndag 22. april 2012

Forandring fryder

Ny bakgrunn og header på bloggen i dag gitt :)
Jeg er super fornøyd ! Du kan spørre hvem som helst i min omgangs krets hva min favoritt farge er, og alle kommer til å svare det samme...

- GRÅ -

Grå i alle nyanser, men helst lys grå. Da var det jo pokker meg på tide at bloggen får gjenspeile dette.
Fint ikke sant?

Nå skal jeg snart avgårde for å dra på kveldvakt. Tar en tur innom søstern først tror jeg, for der står det nemlig hjemmelagd lasagne m/ salat og hvitløkbrød å venter på meg :) Yummy..
MEN først må jeg dusje, for 2 gang i dag. Det har seg nemlig sånn at etter ett par timer siden forrige dusj merket jeg at håret ikke ble helt " tørt". Tror du ikke jeg har klart å glemme skylle ut balsamen? Bare jeg som klarer glemme sånt.



Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Så fint det har blitt her, kos med nye bilder:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ganske fornøyd selv :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...