søndag 22. april 2012

Opp til gleder, opp til sorger, opp og si God Morgen Norge

Ja jeg er våken! Kaffe kopp nr 3 ligger i magen og jeg er allerede på vei til å hente meg en ny en.**
Linnea ligger på sofaen å se på tv, imens Lian leker på gulvet med alt av leker som lager lyd, og bikkja har gjemt seg ett sted unna alt bråket.

Snart på tide å bli kvitt morgenkåpen ( sender en velsignelse til personen som oppfant dette) og komme seg i dusj, men det er jo søndag.

I går tok jeg med meg ungene ned til Mimmi etter jeg var ferdig på jobb. Til tross for været hadde vi årets første grilling :) Nå må værgudene bestemme seg snart. Skal det være vår eller vinter? Skal det snø, regne eller være sol? Det går jo om hverandre på få timer.
Vi koste oss med pølser med pinnebrød rundt, flint-stek, svinefilet, salat, saus og potetbåter. Yummy!
Med andre ord, en slager for store og små.

Nå skal jeg vaske bort all kaffen som flyter over stuebordet og gulvet her. ¨
Det er morsomt å dyppe leker oppi kaffekoppen eller Lian Matheo?







Jeg fant noe på butikken i går. Nidars favoritter. Jeg pleier aldri kjøpe disse posene, for de er så jævlig dyre, men jeg måtte. For oppi var nemlig denne:

Husker du? Var min yndlings sjokolade. Er rart med det der. Alt JEG liker, liker ingen andre, også går det ut av sortiment.

Nei, på tide å være effektiv. Mye å gjøre, mye å føre. Også var det denne selvangivelsen da.. Hmm.. Tar det i morgen! Kjent sitat fra moi.

Unger, husarbeid og jobb, dagens agenda.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...