søndag 8. april 2012

Påsken anno 2012

Borte bra, men hjemme best.
Da er jeg på plass igjen, i sofaen min som har gitt etter for all rompe sittinga, med pc'en på fanget. I kjent stil med andre ord.
Vi kom hjem fra påskeferie for ett par timer siden. Til min store overraskelse så har ingen tyver benyttet sjansen imens vi var bortreist. Suckers!
Da kjeven min enda er låst, nå på begge sider og jeg hyler av smerte så for jeg setter meg ned, så må jeg henge fingrene mine i noe hele tiden. For å få tankene på andre ting. JA JEG BURDE DRA TIL TANNLEGEN! Men jeg har så skrekk. Uansett så kan jeg ikke gå sånn så veldig mye lenger, da det går utover mat inntaket også. ÆSJ. Det er bare det å ha tid, jobber jo tross alt, og ha baller nok til å ta den telefonen.
Tilbake til "greia" så har jeg hengt fingrene mine i hagen siden jeg kom hjem. Plukket opp vinterens latskap " aka sneiper over alt", ryddet bort hundremillioner akebrett, ødelagt sykkel og ett helt hagemøbelsett og div rot.
Sliten, stolt og 2 smertestillende etterpå har jeg turt å sette meg ned.

Vi har hatt en deilig påske tross smerte helvette :) På lørdag dro vi en tur til Sverige og Nordby senteret. Der møtte vi våre kjære naboer/ vennepar som skulle være sammen med oss til dagen etter.
Ungene storkoste seg på senteret, og det er lett å se at shopping-gleden allerede sitter godt plantet.
Nå : Linnea & Linnea går amokk i Godisbutikken
15 år frem i tid: Linnea & Linnea går amokk på systembolaget.






Energi nivået forsatte på hytta med klatring i tær, fråtsing av godis, rollespill osv sov sov.
Vi voksne hygget oss med skravling, god mat, spill osv osv osv.
Småtassa gjorde det gjør best, nemlig tassing, babbling, klatring, bæsjing og spising.
Summ-a-summarum så har vi hatt det som plommen i egget!






Ukens Linnea
Linnea sitter på utdo med trusa på knæra. Mamma : "Neimenn har du tissa litt i trusa du da?"
Linnea: " Ja, også har jeg bæsja litt. Men du mamma.... Det er bare bremsespor da"
Mamma klarer ikke holde seg og ler høyt.
Linnea: " MAMMA!!! IKKE LE AV ;MEEEEEEEEEG!"

I morgen er det jobb for min del, men det går greit. Må bare kjøpe litt mere Ibux. Kommer til å få magesår i tillegg jeg nå. Great!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...