mandag 2. april 2012

Superwoman

Langt, langt, langt ifra...
"Alt er ikke bare burde, burde" Det synes jeg er ett ganske så riktig ordpill fra VG. Også passer deg meg noe så veldig i dag. 
Jeg burde laget en sunn og god middag til meg selv og ungene, MEN det ble det ikke. Jeg mener siste gang jeg sjekket så var Spagetti ala Capri på boks bare vom fyll.
Jeg burde ha begynt å pakke til påske ferie, MEN skittentøys kurven er fremdeles stappfull og sofaen er for god.
Jeg burde ha dratt til tannlegen med visdoms tennene som vokse ut helt feil og gjør at jeg nå har så vondt at jeg ikke får åpnet kjeften engang, MEN jeg har tannlege skrekk, ikke råd og tid til det.( åj, så synd)
Jeg burde malt ferdig stuen. Nå har jeg kun èn halvmalt vegg som har stått sånn i snart 2 mnd, MEN det gidder jeg ikke.
Jeg burde ha plukket opp alle sneipene som ligger slengt her ute etter lat-skapet mitt i vinteren, MEN så langt har jeg ikke kommet.
Jeg burde ryddet, jeg burde vasket. Jeg burde, burde, burde.. osv

Men vet du hva, man skal fokusere på det som er positivt. Er mye jeg er flink til også skjønner du.
Jeg er flink til å kose meg i sengen med bøker.
Ingen slår meg i sjokolade spising.
Jeg er flink til å vindu-shoppe.
Jeg er flink til å jobbe.
Jeg er flink til å skravle.
Jeg er flink å ta vare på den kjekke mannen jeg er så heldig å ha. Han glimter til noen ganger han også ;)
Jeg forguder de skjønne skapningene jeg har satt til verden. Jeg er så absolutt ikke den perfekte mor, for henne finnes ikke! MEN jeg gjør mitt beste.

Da jeg åpnet øynene mine fredag morgen etter å ha fått sove lenge fant jeg dette på nattbordet. Mor's to yndlings sjokolader og en bukett med roser. Går det ann å være så heldig? Finnes de slike mannfolk? JA, det gjør det faktisk. Ser du meg nå som jeg skjærer en ædda-bædda grimase? Hihi



Nå skal jeg gå å titte innom disse dørene, med de herlige skiltene jeg fant forrige dagen, fø jeg ser om jeg klarer finne sengen min. HVIS jeg finner den. Hvis du slår opp ordet "lakenskrekk" i ordboken, så jeg er ganske sikker på at det er ett bilde av meg ved siden av.


Gleder meg til å få pusset opp soverommet snart. På veggen bak kameraet så er det en sennepsgul og brun GAMMEL tapet, der hvor det gamle klesskapet stod. Gidder ikke begynne å male det engang, så da får det vente til vi får tatt hele rommet.
Driver også å pusser opp noen gamle furu nattbord som jeg gleder meg til å få opp. De vi har nå er grusomme. Da er det vel egentlig bare å fullføre, men så flink er jeg ikke :) 

Hvis du har litt viljestyrke, så send meg det gjerne. Sammen er vi sterke, cyber power. Hahaha..

Have a nice one!



1 kommentar:

  1. Hehe må si jeg kjenner meg veeeldig igjen! Men som de sier på tv "alt er ikke bare burde burde".
    God påske til dere:)
    Klem

    Sv: Det er jo bare typisk! Et fint teppe oppå er jo en billigere løsning:p hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...