fredag 4. mai 2012

Dagboka mi

Jeg er så glad i bloggen min!
Det er så morsomt å gå tilbake til gamle blogg innlegg å lese og se på bilder. Det er som en dagbok som aldri falmer. Jeg ler og gråter om hverandre, tiden flyr avgårde.
 Kunne ønske jeg hadde begynt ett par år tidligere så jeg fikk med meg alle hverdagslige ting fra når Linnea Marie var baby. Det er jo utrolig hvor fort ting går i glemme boka.
Jeg husker selvsagt MYE fra når hun var baby, men det blir liksom annerledes å se episoder skrevet med mine egne ord.
1 ting er ihvertfall sikkert. Alt som er skrevet skal skrives ut på papir og bli godt tatt vare på. Tenk så morsomt for ungene når det bli store å kunne lese dette, ikke minst for meg selv. Eller hvis det skulle være slik at det skjedde noe med meg ( bank, bank, bank i bordet ) så er dette mitt lille spor.
En uhøytidlig "bok" om meg og mine nære. Selvom mye er bare svada, så er ikke det så nøye. jeg prøver på ingen måte å glorifisere tilværelsen. Livet er som det er og slik du gjør det.
Opp og nedturer følger med. Det gjelder bare å leve på oppturen og lære av nedturen.

Linnea Marie som nyfødt

- Det aller første blogg innlegget -

Mordet på Rema 1000


Lang nok tur ned "Memory Lane" i dag, og nok filosofering.
Etter noen late timer i sofaen sammen med bikkje og kaffekopp, så er det på tide å være flink pike.
Rydding og vasking av både meg selv og huset står på agendaen før jobb.

Eller kanskje jeg bare skal sitte her litt til?

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...