lørdag 5. mai 2012

Demolition Day

Lørdag morgen våknet vi, som "alle" andre her på Østlandet, til noen cm med snø. SNØ! Nei nå får det være nok. Vi får satse på at det var siste rest.
I dag skulle vi nemlig ned til mitt barndomshjem for å rive det gamle skuret. Det er for øyeblikket min søster og hennes familie som bor der nede, så klart vi skal hjelpe til! Den med mest muskler gjør det tyngste fysiske arbeidet, dermed Gubbe. Og den med størst psykisk styrke tar barna --> Moi.
Det var en real familie dugnad med mor, far, bror, søster, svigerbror osv. ja tilogmed naboen var der med brekk-jernet sitt. Er det noen sak :)



Vi fikk tatt ungene med på en liten lufte tur med sykkel og sparkesykkel bort til butikken for å kjøpe lørdags godt, da en det selvfølgelig begynte å hagle som verst. Just your luck. Men med ungene trygt under tak i butikken, så var det hele glemt før vi rakk å si sjokolade.



Lian Matheo har vært i hundre hele dagen takket være saft og kjeks og kjeks og kjeks og kjeks.
Imens Linnea har vært i femhundre og testet grensene i hele dag. Det var virkelig synd for da gikk hun glipp av lørdags godteriet sitt.
"Da er ikke du den beste mamman i verden, mamma!"
Neivel, så var jeg visst ikke det i dag. Vi får prøve på nytt i morgen.



Men jeg fant jeg fant en gammel skatt under rivings prosessen. Jeg knabba nemlig med meg 2 gamle vinduer ! Yeah! Disse kan jeg få til noe bra med. Ædda bædda



Nå skal vi se om vi finner noe av den energien til husarbeidet som jeg ikke fant i går. Den må ligge her ett eller annet sted. 
God lørdag!




Ps. I morgen kommer blogg innlegget om hvordan jeg reagerte når Norsk Tipping "ringte". Eller de kommer til å ringe da, om en 2 timers tid. jeg lever i håpet.

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Så..ringte Norsk Tipping?? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. nei Monica. Men kan jo hende de bare har glemt meg, eller så lar lykke vente på seg. Kommer snart skal du se, lever i troen :D

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...