onsdag 2. mai 2012

God natt hilsen Lillemann

"Klokke er 21:30 og jeg vil fremdeles ikke sove. Mamma har nettopp kommet hjem fra ettellerannetsted, og jeg vil helst tulle med henne.
Hvis jeg bare kaster smokken på gulvet og skravler litt så kommer hun opp trappen. Jeg ser henne titte igjennom den lille sprekken i døra før hun kommer smilende inn. Hvis jeg legger meg ned og leker borte borte titt titt med dynen så smelter hun helt :)
Kanskje jeg er så heldig at hun tar meg opp og koser i armkroken i ett par minutter. Hvis jeg ler,så ler hun tilbake. Hun klarer ikke motstå smilet mitt, og kiler meg på kinnet med nesen sin.
Nå er hun på vei ned trappen igjen etter og ha sagt natta 20 ganger.
Jeg venter noen minutter før det hele skjer omigjen:)
God natt"


Hilsen Lian Matheo

video

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...