onsdag 23. mai 2012

Hei og hade bra


Det er såååå varmt ute! Er det lov å klage på dette?? Etter noen timer i sol steika kan man trygt si at jeg har svettet bort noen kilo.
Dagen begynte med ett møte nede på helsestasjonen. Med en 4 åring på "speed" i huset trenger vi noen råd av rådgiver gitt. To stk glade foreldre gikk ut av kontoret med godt mot, og tok med seg minste mann videre til Maxbo for å kjøpe dekkbark.
4 sekker for 99 kr! Det er det jeg kaller ett kupp!

Da det er mor i huset som ikke har gress-pollen allergi så er det hun som må til pers når gresset skal klippes. Derfor vekt-tapet!
Glad gutten har kost seg rundt i hagen på bare føtter, imens mor og far har jobbet. Man skal ha noen fordeler med å være liten, og kun ha 4 dagers uke i barnehagen :) Jammen meg fikk vi ikke tømt boden for skrap også. YES!

Etter noen timer i solen med X antall kaffekopper og skravling med nabo, så er det på tide å finne dusjen. Deretter bærer det ned til Oslo i sommer varmen for utepils, restaurant besøk og revy med herlige kolleger.
Så til det vanlige problemet : What to weare? OG Note to self : Shave your man legs !

Da var jeg ferdig med glorifiseringen av hverdags livet for i dag. For det er nettopp det bloggere gjør.... Noen ganger.. Jeg kan ikke være noe verre. 





Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Så koselig.. Vi skal også begynne å jobbe med hagen i sommer. ;men må vente til neste mnd når feriepenger og skattepenger kommer. Gleder meg. Vi skal få hekk og plen på oversiden av huset. det kommer til å bli så fiiint.. Håper på noen godværsdager til neste mnd også da.. hehe.

    SvarSlett
  2. Ja er mye mer vi skulle ha gjort her også gitt.. gressplenen består av 0% gress.. 50% lovetann 50% mose. æsj, men er så mye jobb. Skulle gjrne byttet ut hekken her med tuja også. Men ting koster visst penger:( Skal sende litt god vær i dag jeg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...