fredag 18. mai 2012

Ja vi elsker

Som samtlige andre bloggere i dette land så blir det første blogg innlegget etter nasjonaldagen om.. nettopp det.  17. Mai!

Ble ikke noe bunad på meg i år, da den var så stor som ett telt. Den må nok tas inn en smule ja..Vi hadde en knall feiring med alt som hører med.  Stress, kjas og mas på morgen kvisten, marsjering, sang, is, is, is, kake, kake, kake, brus, pølser, grillmat, lek, morro og sist men absolutt ikke minst familie.

Gubben jobbet som vanlig på 17 mai, så får å få noen ekstra hender til barna dro vi ned til Nittedal for å feire med familien der. Smart som bare det bestemte vi oss for å parkere bilen på skolen hvor toget skulle stoppe for så å gå å møte toget på halvveien og gå tilbake. Det var bare det at toget var jo fryktelig forsinket så det endte med at vi møtte toget der det startet og gikk tilbake så da ble det dobbelt så langt :) men men..

 "kan jeg få russekort?"
 Dagens engel: Mamman min !


Lian Matheo og Linnea Marie hadde det som plommen i egget! "UUUUUAAA, UUUAAA!" Kom det fra minsten i vogna, samtidig som flagget fikk gjennomgå.

Vi slapp ihvertfall unna regnværet imens vi gikk.. Og fikk dobbelt så mye vann i hodet da vi ankom skolen. Da det virkelig begynte å bøtte ned.
Ikke at det la en demper på kosen, hvertfall ikke for barna :) Jeg tror vi kan forvente oss en real forkjølelse de nærmeste dagene.

 Lian får kake servering i luken.
 KLISS VÅT!




Etter noen timer på skolen dro vi til min søster og møte familien der. Lek, kakepynting og mat sto på agendaen.




Etter noen timer der, gikk ferden til svigers. Der kom tilogmed gubben etter en stund så da var vi alle mann alle. "Takk gud for at du kom gubbelille, nå er det ditt skift!"
Mat, lek og kos her også før vi fikk ungene hjem og i seng kl 20.


 Den kjekkeste mannen.. SÅ!
Denna blir nok en kvinne bedårer tror jeg

Der spratt korken av vin flaska !

Med gubbe på jobb i dag, barn hjemme fra barnehagen og 1 stk sliten mamma så har vi inne dag og film-maraton ( aka barnevakt) her i heimen. Huset ser ut som ett rotte-reir, men pytt, pytt!

I går hadde jeg eksamen i Legemiddelhåndtering! Den gikk veldig bra, så PUH! Man får igjen for å lese gitt. Da er det bare å vente på resultatet :) Det hjelper liksom ikke for meg bare å stå på en prøve, jeg MÅ gjøre det bra. Men det er vel en god egenskap?

Nei nå er det "Svaneprinsessen" her, gotta go!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...