torsdag 31. mai 2012

Kan vi bytte hode?

Dunk, dunk, dunk,dunk.
Hodepine er helt jævlig. Den plaget meg i hele går, og jammen var den på plass sa jeg våknet i dag tidlig også. Selv om jeg er skeptiker til medisiner så må jeg være venn med mr. Paracet nå. Men han har ikke hjulpet meg noe særlig.
Med dårlig mat inntak og mye i hodet så har den vel ikke tenkt å gi seg med det første.
Da jeg var hos behandleren min sist fikk jeg en beskjed om videre oppfølging som satte tankene mine i spinn. Jeg vil jo så gjerne bli frisk, men det er så mye lettere å la ting være slik de er. Slik de har vært lenge.
Det er så rart det der. I jobben min, som jeg trives såå godt i, hjelper jeg andre. Hjemme vil jeg også det beste for mine barn. Men det å hjelpe seg selv skal være så veldig vanskelig.
Det er viktig for meg å få den behandlingen som fungerer for meg og mine. Den skal ikke gå på bekostning av jobben eller familien. Det gjør innskrenker jo mulighetene litt.  Nå er ihvertfall ballen rullet, så får vi se hva som skjer senere.

Jeg får heller prøve å fokusere på det som positivt. Familie, jobb, skriving og venner.
Til helgen blir det nemlig venninne bursdag med tenna i tapeten :) Gleder meg.
 Kos i Nordmarka med mine små
En liten hårklipp før lørdag finner jeg vel ikke tid til..

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...