tirsdag 1. mai 2012

Plutselig er det Mai gitt

Tiden flyr.
De siste dagene har gått til jobb, familie, jobb, familie, jobb, familie, jobb, jobb.. Get the picture? Men jeg skal ikke klage på det, for vi har hatt noen veldig fine dager både på jobb og etter jobb:) Særlig nå som våren varmer kinnet.

Supertøff i 3d briller. Blitz er fint eller spøkelsestryne?

På tirsdag var jeg og så Titanic i 3D sammen med jentene mine. Kan tro vi hygget oss ! Først mat på Fratelli deretter all time girl movie. Som forventet så ble det ett par tårer under filmen, så lommetørkle kom godt med. MEN disse jentene som satt bak oss var "hakket" verre. De stri-gråt! Eller... la meg omformulere.. hulket og hylte ! Små tassene har vel ikke sett den tidligere, stakkar.
Det ødla noe av film opplevelsen vår da, da jeg ikke klarte å holde latteren tilbake.



 Lian koser med hunden til mimmi og moffa.

Gull ungene har det som plommen i egget ute i vår været. Lian Matheo har prøvd trampoline for første gang. kan tro det var mosromt, han hadde fullstendig latterkrampe det oppe.
Sandkassen har kommet frem, så sand med kattebæsj smaker godt.
Varm og god sol = is.spising. Og det har vi gjort mye av!




Med varmen kommer også små kryp frem. Her om dagen fant onkelen til ungene noen stål ormer. De første 2 minuttene var den veldig skummel, men så var den plutselig ikke det lenger.
Tenke selv etterpå at dette var å skyte seg selv i foten. Søren.. "Linnea du MÅ huske det at andre ormer som har "striper" og er litt gule MÅ du IKKE ta på. De er farlige!"



En liten øl var velfortjent søndag kveld. Dugnads-ånden var ikke helt over meg da naboen laget bråtabrann, gjorde meg best i stolen imens jeg så på. " Dere glemte en flekk!"



 Selvom det er 1.mai og for resten av Norge fridag i dag, så gjelder ikke det her i heimen. Gubben er på jobb nå, og jeg skal jobbe i kveld. MEN rød dager = godt betalt, så tjohei :)
I morgen skal jeg på medisinkurs. Gleder meg veldig! Herlig med nye utfordinger, de taes på strak arm!
Velkommen skal du være!

Som den kaffe kjerringa jeg er var, til min store fortvilelse, kaffe krukka tom i dag morres. Også på en HELLIGDAG da! WHat to doo?
Etter å ha løpt bort til naboen for å se om de var våkne, det var de ikke, måtte jeg ty til den gamle, fæle firstprice pulverkaffen. BLÆ!
Skal sies man gjør mye for sin daglige dose koffein.


Klar for denne dag's utfordringer. Bring it on!

Have a nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...