mandag 28. mai 2012

Ryddig hus = glad mor

Bilde lånt av Blogcritics.org

Waaaaaall-E!
Frøken sutrekopp tuta så tårene sprutet. "hvorfor gråter du mamma?" "Det er bare fordi Wall-E er så søt jenta mi" "åja, han er det. Men du mamma. Han Wall-E går rundt å rydder hele tiden han! Jeg kunne ønske han kom å ryddet på rommet mitt. Da hadde du blitt glad mamma."
Jammen har hu ikke skjønt det. Ryddig hus = glad mor.




Jenta slutter aldri å overaske meg. Under formiddagsluren til Lian Matheo benyttet vesla og jeg sjansen til å få gjort litt ute. Vi hoppet på trampolina, vi hang opp tøy og vi laget blomster krans. "Nå skal jeg lage noe til deg mamma. Men du får ikke se hva jeg gjør. Bare hent en skål med vann til meg."
Der satt hun å lagde kruseduller av løvetann stiler. Kry som en hane!

 50 grader i solveggen i går ! 

 Linnea, Lian og tante i fight-modus
"Gikke!!!!Gikke!"

Helgen har flydd forbi med jobbing og sløving i solen. Men i dag har jeg fri dag med ungene og den skal vi bruke for alt den er verdt. Gubben er på jobb, så da flykter vi huset. Opp i skogen til bestebestemor og far vi drar!
Den rydding som IKKE har skjedd i varmen får vente litt til.
Vi satser på at solen titter litt frem i dag også. Jeg får igjen for all klaginga. Idag er det under 1/3 del av varmen. Karma bites!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...