mandag 21. mai 2012

Uten jakke !

En fri dag for oss begge :) Er det mulig da? Sannelig.
I helgen har vi som vanlig jobbet begge to, om-hverandre. Så da de ringte fra legekontoret og måtte avlyste timen min i dag så tok vi oss en lit tur på Gran senteret. UTEN JAKKE  i vår varmen! Der skulle gubben ha seg ny fiskesnøre til sin fisketur senere idag. 


Bilde hadde vært fint minus fingern

Men har du sett der var det jo bok salg. Du vet hva det betyr? YEEEEEEEEEY!


Man kan vel si jeg gikk litt overboard - 17 bøker ble det gitt, og 1 dvd. Vil du gjette hva jeg betalte for dette? Be my guest :)


Ellers så var det ordentlig hyggelig med en liten lufte tur uten ungene på slep. Tenkt at det går ann å kose seg sånn av en bitte liten senter tur?
Troll barna har lekt fra seg i barnehagen, og der la Linnea fra seg en liten presang inne i skuret hørte jeg. Hmm.. haha.. Vel,vel.

 På tur med bøtta full av mark og snegler 
Fornøyd mini-mann full av tomat saus ;)

Nå er middagen fordøyd, ungene i seng, gubben på fisketur, skrivene til dugnad og sommerfest i bhg laget og jeg koser meg i sofaen sammen med min trofaste venn Cola, Walters mandler, Ivar og Frank.

Have a nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...