mandag 4. juni 2012

Creepy

Å perle er gøy. Særlig når man kan lage noe til seg selv :) DIY er noe jeg kunne gjort oftere, men med en tålmodighet lik null, eller under null punktet, så er det ikke alltid like lurt å starte på noe jeg ikke kan.
Noe jeg kan derimot, er å tre perler på en snor..
Simpelt, beroligende og litt morsomt.
Det var det vesla og jeg bestemte oss for å gjøre etter middag og diverse utbrudd. For å roe oss begge ned og for å gjøre noe hyggelig før leggetid.

Lian ligger oppe i sengen og hyler, overtrøtt er en under-statement. Da blir det en god del trappetrening på mor. Opp, ned, opp, ned. Smokk inn, smokk ut, vann inn-ut, nattakos, nattanuss, opp, ned.







Det som skremmer meg litt er at størrelsen på armbåndene er det samme. Jeg målte opp begge til hver vår arm, og det sier litt om målet rundt håndleddene mine. Jeg visste håndleddene mine var små, men Jesus...

Barnehagen har i dag vært på tur til Olimb Gård. Det var litt av ett foredrag jeg fikk der. Linnea har matet ett lam med flaske, ridd på hest, sett alle slags gårds dyr, grillet og pokker meg har de sett en ku fått kalv imens de var der også. " Han kom ut derifra mamma ( peker på rumpa si), i en sekk også spratt han ut!"
Da har vi lært noe nytt i dag også.
Lian ble hjemme med pappan sin i dag. Forkjølelse og dårlig søvn hele helgen = dasse dag med pappa.

Nå sover alle. Krysser fingrene for at det forblir slik resten av kvelden, så jeg kan jobbe litt med musikken :)

Have a nice one, med eller uten BEAT's i hodet!



4 kommentarer:

  1. Perlig er kjempegøy.. En elsket aktivitet her i huset også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er alt for sjeldent her desverre :) Men nå har vi fått blod-på-tann..

      Slett
  2. Perling er jo gøy! Tror ikke jeg har gjort det på hvertfall 15 år:P
    Litt mindre trimming i trappen, så kan det være det blir forskjell på armbåndene;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja kanskje det er greia. men tror ikke trappetreningen blir noe mindre med det første :) Perl i vei!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...