tirsdag 5. juni 2012

Forever young!

Jeg klarte ikke vente lenger. Nå har jeg stått å sett på syrin buskene mine i evigheter. Og ja, jeg har blitt en av dem. Du vet, en av kjerringene, husmor'ene eller hva du vil kalle det, som venter på blomsten i hagen. Ikke ta det personlig. Somebody please stop me! 

Nå kuttet jeg av noen for å ha de inne. Lukter nydelig!

Matkampen
 Eller maktkampen. Tror heller det begynner å renne den veien.
Vi har en liten en som er fryktelig kresen i matveien. Han vil helst ikke ha noen form for middags mat. HVERTFALL ikke noe som inneholder poteter, grønnsaker og kjøtt. æsj! Dette er noe vi ikke er vant med i det hele tatt, da nummer 1 er alt etende.
Brødskiver er tingen. "Brødskiver venter jeg på". "Hvis jeg sitter her uten å røre maten min lenge nok, så får jeg nok brødskivene mine".
Veeeel.. Ikke i dag ! Jeg satt ved lillemann i stolen i 1 1/2 time uten at han rørte en eneste mat bit. Det var kun søling, ekstreme raseri anfall, mating til hunden på gulvet og til slutt en gutt til sengs uten mat.
Da får vi se om det blir husket i morgen.



Lite bilde-ras fra bursdagen til go jenta Lena i helgen :)
HURRA FOR DEG!
Vi storkoste oss på middag hos bursdags-barnet, deretter ralletur i noen timer på Vålerenga bussen til far og endte til slutt i Oslo by.
Og der takket undertegnede for seg. Tåler ikke så mye lenger hu gamle-mor. Drita-Rita nummer 1.
Var gøy så lenge det varte :) Skål

Herlige jenter! Bursdag baby til venstre

 2 nydelige jenter til
 Enda noen modeller :)
Kooooos
 The master pose !
Snap!

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Vet du hva, JEG og har blitt en sånn kjerring!! Rart med det:P

    Huff, klarer ikke forestille meg det engang, siden min også er altetende. Men er bare til å stå på:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja kjerringer blir vi en dag alle mann :) unngåelig!

      Stå på jeg skal ! :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...