tirsdag 19. juni 2012

Good Karma

Gjør som samtlige andre i dag og skriver om hvor glade vi er for å solen skinner på oss. Det å kunne finne frem kortbukse til ungene og meg selv, smøre glade kinn inn med solkrem og å gå ut uten jakke :) Åhhhh.. Det er nok det beste ordet som kan forklare det.
Å tenk deg det at mor våknet opp i det fullstendig uthvilt? Ikke så rart når jeg fant puta kl 1900 i går kveld. Men det trengte jeg tydeligvis, for når gubben kom å skulle vekke meg etter ett par timer på pute i går kveld, var det ingen respons. NULL.

Helgen har gått til inne aktiviteter i solens fravær. Lørdagens middag ble på McDonals sammen med søster og gjengen til ungenes begeistring. Søndagen tilbrakte ungene og jeg hos min kusine i nannestad.


 Her og fru Kaffe
Borte borte titt titt
 Tror kanskje vesla kan bli fotograf?
 Åj da glemte å pusse tenna til vesla jeg.. Fri barneoppdragelse?
Million Dollar grill
Da karmaen min tydeligvis er på sitt beste i dag ( sol og fri) så får jeg vel levere inn en Extra kupong. Jeg må jo ha gjort NOE riktig? Kanskje det da blir en utenlandstur på oss i sommer ? Dream on..

Kaffen og jeg koser oss her til karmaen slår tilbake med skyer på blå-pappen..
DPS neste.

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flott smil, her har vi den neste colgate ungen;)
    Høres ut som en herlig helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. hahaha ja kjempe fint.. veldig :) Hun synes hun var kjempe KUL med den i munnen

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...