torsdag 14. juni 2012

Gubben og Gamla

I går fikk vi gjort unna en goood del. Da huset vårt flyter med klær overalt så får man aldri nok av oppbevaringsplass. Dagens oppdrag var da å få kjøpt den helvetes kommoden vi aldri får bestemt oss for.
Rund turen gikk først til Toys'R'us for å kjøpe bursdagsgave til Gogutten til tante som blir 4 år. Som den fanastiske tante jeg er ( hihihi ) så fikk gullgutten ALT på ønskelista si. Sånn går det når det er salg.
Vi fant en ting til på Toys'R'us som jeg har tenkt å kjøpe på eBay i ett år nå. Nemlig Sing-a-ma-jig ! Yey!
Da Lian elsket den som var rosa, så tok vi den rosa da. Små barn tenker da ikke på farge og kjønn så da gjør ikke jeg det heller. For å si det sånn så er det JEG som har lekt mest med leken. Jeg simpelt henn eeeelsker den! Den er så søøøt!



Deretter gikk turen til IKEA. Mektig stolt å ha brukt kun kort tid der, er det mulig? JA! Kun kjøpt kommoden og løpt ut. CHECK!

En kort tur til Strømmen for å bytte den brunkrem-genseren nevnt i forrige innlegg. Og et lite matstopp.

Pommesfrites in my tummy

Hente Linnea i bhg, lage middag, rydde-leke-kose. For så å skru sammen den helvetes kommoden ( les: mye-banning-hårtap-feil-skruer-osv ) TAAA-DAAA! Hva skulle du vel gjort uten meg gubbe-lille? Hadde alt blitt feil da :) Kontroll-freak på sitt beste det --> meg.

For å gjøre dette i samsvar med tittel så var vi virkelig gubben og gamla i dag. Slutten av dagen brukte jeg ved symaskina. En stygg gammel ris pose ble ny ved mine hender. Nå ble det ikke akkurat noe wow-faktor ved denne ( særlig ikke hvis du ser nøye) men dog bedre enn utgangspunktet. Jeg vil ha NY sy-maskin!
Hvor er gubben sa du?
Ved Nintedo Wii'en selvsagt.

Gammel ris pose
Ny ris pose

Se bort ifra slitne ben og hodet så har vi egentlig kost oss ordentlig i dag. Fri begge to og snakk om teamwork :)

Nå skal jeg finne støvsugeren og dusjen deretter jobb.

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Skal si du er effektiv når du har fri:) Imponerende at du klarte å kjøpe KUN den ene tingern du sku ha på ikea. har jeg aldri klart før..hehe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal sies den energien kom som sendt fra oven, dvs den er borte nå.. hehe :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...