mandag 11. juni 2012

Han Ivar, han Ivar...



-Mamma hvem er han på bildet?-
- Han heter Ivar han, Linnea-
-åja. Kan vi dra å besøke han?-
-Nei jenta mi, ehh vi kjenner jo ikke han- ( vil ikke nevne at han er dø)
- Jammen mamma, jeg vet jo hva han heter! Men du, jeg synes han skal hete Georg. Han passer mest som en Georg-

Det er stor etterspørsel etter å dra på besøk både hit og dit her om dagen. Til kjente og ukjente mennesker og steder. Hvordan finne en unnskyldning for å ikke dra? Jeg mener det alltid er viktig å spøøre seg selv "hvorfor ikke?" når barn spørr etter saker og ting. Det er alt for mye NEI i vårt vokabular.
MEN det ble altså ingen tur til han Ivar.

Ellers så har helgen vært noe uten om det vanlige. En hendelse med noen nære og kjære gjorde at helgen ble snudd på hodet. Med nerver langt utenfor kroppen, lite søvn, gedigne lymfeknuter og sykdom ble det en god del tid i sengen for min del.
Etter timen hos behandler på DPS fredag ble tester og søknad sendt videre til "høyere makter". Shit. Nerver på høyspenn er en understatement. Da er det bare å vente.
Er det noe jeg er flink til så er det å klistre på meg ett stort smil, og legge alt til siden. Men det må man bare noen ganger. Fokus dere! På det som er bra! Det å klare være Super-Renate noen ganger, det er det jeg lever på.
Ikke MINST for ungene sin del!

Er det noe som blomstrer i nedgangs tiden så er inspirasjonen. Go, go, go. Stjerne himmelen her kommer jeg! Hahaha.. nei, der strekker jeg meg nok for høyt. Men gøy er det hvertfall!

Shaker rumpa en gang til til denne bortover stue gulvet, før jeg henter trollene mine i bhg.

Have a nice one!


4 kommentarer:

  1. Hehe er no artig disse ungene:) Leit å høre, men liker innstillingen din. GO super Renate!! Jeg heier på deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skal du ha, satser på at super Renate vinner til slutt :)

      Slett
  2. Hehe.. Ingrid vil også dra på besøk til alle. Også sier hun "Ja, men jeg kjenner han!"

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant? er ikke lett det der gitt :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...