lørdag 23. juni 2012

Jeg er blitt LURT!

Jeg gikk rett på butikkens sitt salgs triks. Pokker! Du tror du har gjort et godt kjøp helt til du kommer til kassen og ser summer "Hjelp, ble det så mye!" Skrek det inni hodet mitt. Men om jeg sa ifra? Neeeei..
Det er jo tross alt min egen hjerne sin feil. En hjerne som ikke har kapasitet til matte. Den er opptatt med andre ting, som bleier, middag, yoghurt +++
Det blinket nemlig 6,90 pr hekto for moreller. For ett røverkjøp! Helt til du innser at det tilsvarer 69 kr kiloen. Og det at moreller faktisk veier en del.
2 små poser med moreller ble da 89 kr. Shit.
De skal nytes som om de kom fra himmelen selv, til den prisen.
For å komme med noe positivt så kostet vannmelonen 11 kr kiloen. Så da kjøpte vi det også.

Linneas utbrudd i butikken:
- " ÅÅ mamma jeg bare eeeelsker bær, og vannmelon da"
- "FOR DET ER MØKKAMANN SOM ER UTE! HAN ER PÅ LEIT ETTER KJÆRRINGA SIIIII!!"
( Kan tro det ble latter utbrudd i butikken)
- " Du er den besteste mammaen i verden som kjøper bær til meg. Og den peneste da."
"Knerten potetgul! DET VIL JEG HAAAA!"

Lians utbrudd i butikken:
- " bdaknfak vlsdkflasdf babble babble"
- "oooooooaaaaa dlikke"
- " hehehe naaaaamme naaaaamme"

Nå er vi utslitte alle mann. Sofaen ropte og vi svarte "jatakk".
Linnea og Lian har vært i barnebursdag til fetteren sin, sammen med pappan sin før han stakk videre på jobb. Jeg har vært på jobb, hentet ungene hos søster også denne butikkturen da.
I går var det også bursdag, med hele den gale slekta :)
Nå er lufta ute.

 Beste-beste far er den beste til å gi klemmer <3 Generasjon 1 og  4
 Bursdag barnet tar "fart" for å blåse ut lysene sine :)

 Det var ikke helt feil med kake nå nei
Lian Matheo smiler heller ETTER vi er ferdige med å ta bilder
Min mors attpåklatt - aka lillebror - aka Norges neste superstjerne

Årets sankthans blir her.... inne... i sofaen.. med morellene til selveste Gud
Til dere som feirer ute: Jeg er ihvertfall TØRR!

 Morellene måtte vike for potetgullet
Potetgullet svar en smule salt eller?

God Sankthans og have a nice one!


3 kommentarer:

  1. Haha, datteren min på 6 år pleier og å synge møkkamann sangen:P Ikke i butikken da, men sånn ellers i barnehagen og hjemme:)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. ja hun synger den myyye. Men det var liksom ikke ren synging mer ROPING av sangen HØYT så alle hørte den i butikken :) Jeg måtte jo selvfølgelig le jeg også, sammen med mitt tomatrøde ansikt. hehe

    SvarSlett
  3. Er ikke bare du som har brent deg på den nei. Men nå var jo morellene "billige" da. Forrige uke kostet de 99 kr kg;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...