tirsdag 12. juni 2012

My Lucky Day

Noen ganger har man flaks, andre ganger ikke. Jeg pleier som regel å havne i den sistnevnte kategorien, men ikke i dag :) Det er tross alt lønnings dag i dag, derfor tror man  ( les: Jeg) at man er millionær. Den følelsen var alltid heeelt til man på slutten av dagen sitter med en smule dårlig samvittighet for penge bruken.
Det som kan hjelpe på samvittigheten er visst man har kjøpt ting på salg. OG det var nettopp dette jeg gjorde. I dag var det nemlig SALG SALG SALG på alt.
30% på alt på CUBUS. 25% på alt på Kremmerhuset ++++... Yeeeeeey!

Selve grunnen til at vi tok en tur på senteret i dag var disse knottene som jeg har brukt en evighet på å kjøpe. I dag fant jeg de.


Det var en gang ett stygg, gammel og sliten lite nattbord i lakkert furu. No More! Total makeover Renate style resulterte i ett hvitt "nytt" nattbord med krystall knott :) Gjenbruk er ikke miljøvennlig, billig og ikke minst Lekkert !

Da jeg først var på Kremmerhuset så er det vanskelig.. ( VELDIG VANSKELIG) å gå derifra kun med det jeg kom for. Derfor ble det ny duk til kjøkkenbordet, på salg, og nye godis skåler, også på salg !

Det ble en del nye klær til trollene her hjemme, da vi er evige optimister på sommervarme og skuffene deres mangler både tskjorter og shorts. Faktisk ble det kun 2 ting til meg selv. Må si jeg var meget fornøyd da jeg kom hjem, tok ut fangsten ( les:bluse) for å oppdage at den nye,fine,HVITE blusen var FULL av jævla brunkrem flekker! Yes, takk skal du ha dama som har tørka trynet sitt med blusen jeg kjøpte. Litt hissig, kan du tro.

Har falt helt for gensere med lav rygg. Behagelig, casual og en klype sexy synes moi. Hvem har vel sagt at utringningen trenger være forran?

Til slutt en unnskyldning til min litt skrøpelige lillesøster som jeg dro med på senteret i dag. Tilbake til sengen med deg ! Sorry :(

Men gubben på fiske tur tar jeg skrutrekkeren i egne hender og begynner å skruuuuuu...

Have a nice one!

8 kommentarer:

  1. Hehe..du er ikke den eneste. En uke igjen til jeg er "millinonær", da blir det shopping her i heimen og;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er en del "millionærer" ute å går nå :) hehe.. særlig når skattepengene kommer !

      Slett
  2. sv:
    Hehe, natt til i dag var en fiiin natt. Vi sov helt til syv :D Må vel bare snart vende meg til at dette med søvn er i perioder. Burde lært meg det etter 3,5 år :P

    Åh, nyt det. Bare det å bevege seg ut av sengen midt på natten kan jo være en prøvelse i seg selv :)

    Elsker sånne gensere selv. Kjempefin! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. klokken 7 er jo laaangt ut på morgenen. Sjeldent mine sover så lenge. lucky you! hvis du er som meg så er Zombie en understatement om natten.

      Ja sånne gensere kommer til å fylle oppe mye klesplass her merker jeg :)

      Slett
  3. Ja, ikke sant. Knallfin genser :-) klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Super er ordet her .. super genser :)

      Slett
  4. hvor har du kjøpt genseren? utrolig fin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, helt enig med deg der gitt :) Den kjøpte jeg faktisk på BikBok, lenge siden jeg har følt meg "ung" nok til å handle der men.. jeg fant, jeg fant..

      Kjøpte en i svart også, siden den var så fin !

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...