tirsdag 19. juni 2012

"Oppskrift" PitaPizza

Hvis du ikke har laget dette før så MÅ du bare. Det er super enkelt og tar så godt som null med tid. Du bruker faktisk lengre tid hvis du steker en smakløs frossen pizza.


Du trenger:

- Pitabrød
- Det du har i kjøleskapet
                                                                                                                                
Bare fantasien setter grenser for hva du kan ha oppå pizzaen :) Her i huset bruker jeg:
-Pizza saus
-Kokt skinke, som jeg deler i trekanter
-Karbonadedeig, en dæsh her og der
-Løk, kutt som du vil
-Mozzarella ost, yummy
- Oregano, salt og krydderblanding

Stekes på ca 225*C midt i ovnen i ca 5-7 minutter - til osten er gylden.



Enjoy!
                                                                                                               

Her er lillemann i seng sammen med sauen og Tassen boka si, og Linnea og Gubben er dratt på fisketur. Kan trygt si det at lille trutle var like energisk som ett sint lite lemmen for å prøve fiskestanga si. Håper jeg får en stolt tulle hjem med fisk i posen. Skal tidlig krøkes må skjønne :)
Får se om jeg får satt meg til å gjøre ferdig vimpel-rekken til prinsen sitt rom før jeg tusler avgårde til en venninne.

Grave mark er nesten like viktig og morsomt som selve fiskingen.

Have a nice one!
                                                                                                                                                                                

1 kommentar:

  1. sv: Synes du?? :D Jeg klarer ikke se sånt selv, men hører det oftere og oftere, og det er jo veldig gøy :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...