fredag 1. juni 2012

Polka-dotts

Åh herlige selvpleie! Utrolig hva litt hjemme spa gjør med humøret. Manikyr, pedikyr, fotbad og litt neglelakk så er jeg plutselig ett nytt menneske:)
Ta vare på de stakkars føttene dine! De bærer en tung vekt hver eneste dag.

Det er ikke bare jeg som har fått fotpleie i dag, bikkja også:) jeg er så heldig å ha en mor som har tatt seg av en god del hunder. Så da fikk Lily endelig klippet neglene sine. Det tørr ikke jeg nemlig. Bikkja ble ny og glad som en lerke da hun var ferdig!

Har gått som en tornado gjennom skapet og finner som alltid ikke noe å ha på meg. Føler som mange andre doller at jeg bestandig går i det samme, så hvorfor bryte tradisjoner. Æsj.
Skal bli godt med en hurramegrundt i morgen med crem del a crem !

Du får unnskylde meg, jeg har den date med Hr. Stratos.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...