torsdag 21. juni 2012

Tips til store anledninger - DIY

- Evige minner -
Det er over 4 år siden vi holdt dåp for Linnea Marie. Litt over 1 år siden Lian Matheo sin dåp og snart 1 år siden vår bryllupsdag. Store dager er som brent inn i hukommelsen og godt er det. Men man trenger alltid noe mer for å trigge hukommelsen :) Bilder er tar deg tilbake til øyeblikket og følelsene. 
Til disse anledningene har jeg hatt bruk for noe mer, mer personlig fra gjestene. Jeg tenker på det som en kjærlighets erklæring. At noen er så glade i oss at vi dele disse fantastiske dagene sammen med oss.
Det finnes ingen ting mer personlig enn ord
Samme hva det står

Til Linnea Marie sin dåp ønsket jeg at alle gjestene skulle signere på ett fat. Fatet kjøpte jeg på Tilbords, gjestene signerte med pen, fatet brente jeg så i ovnen ---> Dette har vesla for alltid.


Til Lian Matheo sin dåp kjøpte jeg en bok som gjestene kunne signere og/eller skrive en hilsen i. Den skal tas trygt vare på og pyntes. ( kom aldri så langt)

Til sist var det bryllupet. Med behov for ord igjen valgte jeg å kjøpe en haug med hjerter på Panduro. Festet et pent bånd på de og la de på tallerken til hver gjest. På bordene stod det vaser med kvister/grener og roser. Disse ble smykket med varme ord fra fantastiske mennesker.

 Bilde er tatt kvelden før bryllupet, dagen etter var det hvite roser iblandt grenene.
Ett av hjertene som hang på "trærne".

Tusen takk til alle for deres "kjærlighets erklæringer" de voktes godt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...