søndag 30. september 2012

Calling Action-man

Det er sol og det er søndag. Det store spørsmålet er hva vi skal  bruke dagen på ?
Gubben tok med seg alt pikk-pakket og dro nedover på sjøfugl jakt i dag, så da er det bare oss 3 i heimen for ett ar dager. 

Lottogevinsten lot vente på seg i går så en spontan syden tur er bort fra too-do-lista. Det var da som pokker. Neste gang Renate, neste gang.
Jeg lurer på om jeg skal ta med meg trollbarna ned til eventyrparken med det stooore trollet aka min mor og fars hus. Det er ikke alle barn som kan besøke ett 3 meterhøyt troll når de skal til sine Mimmi og Moffa. Det var en kjempe god idee, så slepper jeg kanskje stå for middagen :)

For øyeblikket sitter vesla og ser på Løvenes Konge, mini mann sitter ved siden av meg å spiser banan samtidigs som han leker med dokker. På tide å kjøpe en action-man eller noe?  JA!




Følg meg på Instagram da vel : @RENATE4141

Vi sees

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...