tirsdag 25. september 2012

På tide å begynne å skrive igjen?

En rask titt innom fra meg. Begynner å nærme seg seg 3 mnd uten blogg, og kjenner det begynner å riste litt i skrive-krampe-hånda. Det å begynne å forklare hva jeg har gjort i det siste er fullstendig uaktuelt. Da kunne jeg skrevet til jeg ble gul og blå.
Det er myyyyyyye med andre ord.
Med fare for at innlegget skal bli for deprimerende å lese kan jeg si som så ting er vanskelig. Det å fokusere på det som er positivt, legge tankekjøret på vent, er noe eg klenger meg fast til om dagen.
Og det positive er jo det at jeg får hjelp. Veldig god hjelp fra familie, venner og helsetjenester :)
Ting skal ordne seg, det bare tar litt tid.

Super Renate ligger i dvale, selv om hun trenger seg igjennom ved ett par anledninger.

Tviler ikke på at jeg er den eneste som sliter med flink pike syndrom både til vanlig, i jobb eller igjennom sykdom. Med litt galgen humør er det "godt" å tenke på at vi er flere.


Anyways... Jeg har jo så mye som er bra her. Fokus, fokus, fokus..Her er mitt fokus : Virkelighets flukten


































I ett sammendrag over alt det positive jeg har gjort siden i sommer finner jeg gleder og stolthet. Små memoarer som hjelper til med å takle hverdagen. Flukten fra sykdommen som en så inderlig trenger en gang i blant. Eller hur?

På med skrive hanskene !

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...