søndag 30. september 2012

Pling i bollen

Gubben er på jakt, ungene sover og venninner er sendt hjem. Huset er muse stille bortsett fra tørketrommelen som durer fra badet.
Det er midt på natten å klokken er "altformyeskullelagtmegforenevighetsiden". Men hva er poenget når man ikke sovner uansett. Sengen er der oppe ett sted. "Jeg kommer straks!"
I morgen (rettere sagt om noen timer) er det opp og hopp med barna som skal i barnehage, før turen går til Ahus til ytterligere helseundersøkelser. Det har det jo liksom "IKKE" vært nok av i det siste.
Skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en liten tur innom "Søstrene Grene" på veien hjem. Jippi :) Det er aldri så ille at det ikke er godt for noe, eller hva?



Ungene og jeg tok oss en tur ned til Mimmi for å spise middag i dag. Vesla fikk være med Mimmi å lage Vestlandslefse med smør,sukker og kanel. Yum!

Nei kan ikke sitte her, hopp i seng, hopp i seng!

Have a nice one!

1 kommentar:

  1. Du er like flink til å legge deg som meg ser jeg;)
    Søstrene grene kom omsider til Bergen og det er aldri en bytur uten å være innom!:D

    Fin uke til dere:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...