torsdag 27. september 2012

UUUUUH - HUU

Mye å gjøre, mye å føre..
I dag er det torsdag og det vil si 3 timer med gruppeterapi.
Det er alltid litt nervepirrende å komme seg til gruppa, men når du er der og timen er over så er det veldig godt. Jeg var i utgangspunktet veldig skeptisk til gruppeterapi, rett og slett fordi det er skummel å la folk se den "virkelige sannhet".
MEN nå synes jeg det går bedre og bedre å snakke høyt, uten å føle at du tar for stor plass. Så takk til min gode gruppe :)

For å hoppe over til noe HELT annet så må jeg bare vise frem hva jeg fikk med meg hjem etter 15 min titt på senteret.


TAAAADAAAAAA

Jeg er helt fullstendig bitt av ugle basillen! Og jeg regner med at jeg ikke er den eneste. Hjernevasking på høyt plan når alle butikker har ugler. Som det ofret jeg er biter jeg rett på. JIPPI !
Store "barn", store gleder? Eller-nå-hvordan-det-var.
MÅ HA FLERE UGLER!

Svinge-seg-rundt-med-super-enkel-middag før foreldre møtet står på agendaen. Som nervetrollet selv har innkalt til.. iiiiiiik!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...