onsdag 17. oktober 2012

Å gå over bekken etter vann

Pc'en er åpen, ungene sover, fingrene spiller på tastaturet imens de skriver referat fra foreldremøtet, frustrasjonen brer seg og koker i toppen på Renate...... helt til.... jeg hører det.. Lyden av smeltet smør... Jeg lusker meg bort til kjøkkenet og der ser jeg det!
Gubben står å steker deilig vaffler !
I det jeg sitter ved pc'en igjen med munnen proppfull av varm vaffel med brunost, så er frustrasjon nivået plutselig lik null. Thank you!


Over til noe helt annet.
Mandag kveld tok mannen i bruk musklene og fjernet de grusomt stygge flisene i gangen. Det var litt av en presang vi fant under der. Nemlig ett enda styggere vinyl gulv som STINKET gammelt kattepiss! Grøss og gru. Nervetrollet klarte ikke være i nærheten uten at det svei i øynene. Men vesla er en tøff en. Hun skulle selvsagt hjelpe til. Godt en av kvinnemenneskene i huset gidder å hjelpe den stakkars mannen :)



I går måtte vi da ut å finne gulv. Og hvor går små fattige mennesker når de skal handle gulv? Jo... IKEA! Og vet du hva? Jeg er super fornøyd! Kjempe lekkert gulv, billig og med 10 års garanti. Blir ikke bedre det vel?
Kvelden gikk da selvsagt til legging av dette gulvet. Go team Nielsen!

Før - Etter
Mangler bare listverk
Mannen lurer veldig på hvorfor noen vil ha en nattkjole som lampeskjerm.

Vi fikk tilogmed reddet en "jomfru" i nød i går. Min mor stod strandet på Stovner med ett dekk med 1% luft igjen. " JEG KOMMER MAMMA!" Nå må vel karmaen være såpass god at de ringer meg fra Norsk tipping i kveld? Eller hva må til?

Bilde bevis! Hei du Karma!

Her har du Lian Matheo sine arbeidsoppgaver -  Leke, leke, leke :)

Nå tar jeg meg en vaffel til før butikken stenger og Norsk tipping ringer. Juhu, som jeg gleder meg.

Dagens norske uttrykk:

Å gå over bekken etter vann - Å gjøre noe på en tungvint måte, gjøre noe unødvendig

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Nystekte vafler, nytt gulv og lekende barn.
    Hverdagslykken kan være det beste man har <3

    Gode onsdagen til deg

    SvarSlett
  2. Så snill mann du har! Ja IKEA er genialt;) Jeg vant jo 40 pakker med furu laminat for noen mnd siden:P

    Krysser fingrene for at karmaen er grei med deg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...