mandag 22. oktober 2012

Det tar for laaaaaaaaaaang tid

At det går ann! Fru nervetroll synes det er alt for vanskelig å komme seg ut døren. "Jeg kan jo ikke gå sånn!" Er en setning som kommer ofte ut av denne truten.
Nå er det ikke sånn at jeg må se ut som en supermodell for å gå ut døren ( spesielt urealistisk), men å ikke se om som en eller annen tusse/troll er veldig greit.
Hvorfor bry seg så veldig om det?
Hvorfor bruke energi på det?
Aner ikke. Sånn er det bare, og det irriterer meg grusomt! Blir rett og slett immari sint på meg selv at det skal bety så mye.

Husker spesielt når jeg var yngre og før første gang fant frem til brunkremen. Hadde den gang skikkelig komplekser for fregnene mine. Da mener jeg SKIKKELIG! Gikk aldri ut døra uten 15 lag med brunkrem. Og JA jeg så helt for jævlig ut! Husker folk lo og gjorde narr, men det gjorde ikke så mye så lenge jeg fikk dekket til de fregnene.
Takker for at jeg tok til meg vettet i 13-14 års alderen og sa hadebra til brunkremen.

Nå er det klærne som er viktig. Det er ikke noe som er bra nok, og det tar for laaaang tid å komme seg ut døren! Frøken mascara må også være på før jeg tørr bevege meg ut i verden.
Det er ikke for andre personer heller, men meg selv. Jeg må føle meg bra nok! Av en eller annen merkelig grunn. Mr psykolog værsågod!

Mine barn skal få sleppe dette hysteriet, og blir fortalt at vi alle er fantastiske akkuratt slik vi er. Hver fregne, arr, skjeive nese osv :) Rart det ikke biter på en selv.

Ansiktet og noen filler er på - check! Da tørr vi bevege oss ned på ToysRus for å finne bursdagsgave til gull-gutten :)



Have a nice one


1 kommentar:

  1. sånn er vi mange, spesielt i ungdomstiden. Jeg har roet meg litt etter jeg fikk barn, men må se skapelig ut når jeg beveger meg utenfor husets fire vegger.
    Men det skal være sagt at mannfolket er enda tregere en meg, selv om han ikke er halvparten så forfengelig ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...