mandag 1. oktober 2012

Glødende bank-kort

Turen ned til Ahus var bortkastet da de hadde tulla med timen min. "Nei jeg har ikke avbestilt timen i dag" Great. Da må jeg tilbake neste uke. Da skal jeg gjøre et forsøk på å kjøre forbi Strømmen storsenter, for i dag ble en dyr affære. Jikes...

Fikk kjøpt inn noe julegaver da hvertfall :) Det var jo planen..Så nå er det i gang, kom igjen folkens. Greit å få balansert gave utgiftene over tid. Og idag fikk jeg virkelig noen kupp. Gjett hva? Jeg fant flere ugler!

Ugle fleeceteppe til sofaen, ugle kakeform og ett bittelite uglekjede til meg selv.

Den søteste dingsen jeg kjøpte i dag var noe vi virkelig trengte. I alle år har vi kjøpt teflon stekepanne fra IKEA, og belegget på de blir ødelagt med en gang. Brent mat smaker ikke særlig godt.
Jakten på ny stekepanne endte i det jeg gikk forbi Jernia, og der stod den... Hvit og vakker !



Renate til ekspeditøren "Blir denne fort stygg?"
Ekspeditør " Vel den er jo hvit da, så du ser møkka liksom"
Renate " Jeg skjønner jo det da! Jeg mente om belegget ikke preller av"
Ekspeditør " Eh, åja. Jaja skal være bra kvalitet dette"

Da håper vi denne holder seg bedre en tidligere kjøp. Dyr var den heller ikke :)

Ungene spiser middag hos Gudmor. Savner de masse, så nå løper jeg å henter de <3

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...