tirsdag 30. oktober 2012

Snørr! eller snør? Ja takk begge deler..

God morgen Norge!
Solen skinner, kulden biter, ungene aker og koser seg i bhg og kaffeduften fyller huset. I går fylte minstemann i huset 2 år! Gratulerer så mye til gullgutten vår Lian Matheo :)
Vi hadde en kjempe fin feiring med familien i går. Gutten var helt i ekstase over alle de flotte gavene. Tusen takk skal dere ha! Særlig takk til Gudmor som kjøpte trommesett, great! ( du tok sarkasmen der?) Hahaha..


Gårsdagen gikk også til sykehus besøk og senter shopping. Takk gud for at nervetrollet hadde med seg herlige Stine som stod for kjøringen og moralsk støtte, for makan til snøvær! Det lite oppløftende sykehus besøket gjorde at jeg kanskje brukte litt mer penger på ting og tang. Aouch! Det svei i lommeboka. Trøste shopping er ett ord jeg skal foreslå for ordboka. På sykehuset fikk jeg en skikkelig hestekur for å hjelpe på bihule og nese som jeg har slitt med i 6-7 år. Men lite oppfløftende ble jeg fortalt at det meste sannsynlig blir operasjon til slutt. YEY! Min flaks! Hva er det neste? Give me a break!


Anyways.. Senter besøket var alle tiders! Vi dro på nye Strømmen stor senter. Og STORSENTER kan det virkelig kalles! Makan! Gikk rund som ett lite barn jeg: "seder!"og der!Wiiiiii!" Alle andre shoppingsteder kan bare legge seg helt flate.
Nå skal jeg bure meg inne en god stund slik at lommeboken og bankkortet får puste. Syns jeg ser den rødgløder fortsatt borti der.



Helgen ble mann & kone tid! En ordentlig kose helg for feiring av bursdagen min og ha litt kvalitets tid. Turen gikk opp til Imle på hytta. Det er virkelig himmel på jord. Langt, langt, høyt, høyt oppå høyfjellet.
Vi kom opp sent fredagskveld til stjerneklart vær. Vi måtte stoppe flere ganger på vei innover fjellet og skru av lysene på bilen for å titte ut. Månen lyste opp de snødekte fjelltoppene og gav de en fantastisk sølvgrå skimmer.
Vi har med andre ord kost oss GLØGGIHJEL i helgen!
Gleder meg til å ta med barna opp hit senere i vinter for å gå på ski innover fjellet. Note too self : Kjøp pulk!



Nå skal jeg se om jeg får plassert alle disse nye lekene noe sted. Tror kanskje trommesettet får plass i boden? Hihi..
Bok nummer 2 i Fifty shades triologien ligger også å roper på meg der borte. Maks 2 dager til så er den utlest også :) Bitt av basillen? TOTALT!

Have a nice one!

Har du Instagram? Det har jeg --> Renate4141

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...