torsdag 15. november 2012

Å sluke kameler

Hjelp!
Det er nå kun 5 uker igjen til jul! Og siden jeg skal være borte 1 av disse ukene så vil det si at jeg har hele 4 uker på forberedelsen!  Den tiden kommer til å fly fort forbi.
Nå er det på tide å sette inn høy gearet dere.. Og det som man som regel stresser mest med er jo disse gavene. Hva skal man gi, hvor mye skal man gi osv osv... Jeg skulle gjerne ha gitt en gull gruve til alle jeg kjenner og er glad i jeg, men det går altså ikke.. Derfor får det bli med de nærmeste og noen smågaver til ungene rundtomkring :)

Det var det å finne riktig gave til riktig person da. Det viktigste med gaver er jo ikke hvor overdådige de er, men om de helt enkelt passer til personen. Jeg har langt i fra ett utømmelige visakort så kreativiteten må bane vei. Strikking og sying kan føre til noen gode gaver.
JA jeg husker jo når jeg var liten at det var drit kjipt å få myke pakker, men jeg tror det er noen mammaer og pappaer som puster lettet ut i stuen når de ser det endelig er en lekefri pakke. Dessuten er det jo lagt mye tid og kjærlighet i noe sånt :) 

Er det noe DIY som ønskes her i huset om dagen så er det en slik sjørøverbåt som nevøen min fikk av sin reserve-pappa Lars. Den er bare mega kul!
Hint, Hint Lars! Ungene her ønsker seg en slik til jul :)


Nei nå tar jeg pennen fatt og skriver ned hva jeg skal finne på til hvem her, pakker inn noen av små gavene og setter i gang. Også var det denne pakke kalenderen også da! Shit! Ehhh.. Tar det i morra..

Det har blitt ønsket at jeg skal fortsette med dagens norske uttrykk så da gjør jeg det.

Dagens norske uttrykk:
Å sluke kameler - Måtte innrømme noe, eller gjøre noe som du egentlig ikke liker, eller har i mot

Jeg sier det igjen.. Er det rart folk som kommer hit til landet ikke skjønner hva vi mener? Niks Hadde blitt helt satt ut jeg hvis noen ba meg spise en kamel.

Have a nice one!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...