fredag 2. november 2012

Bok Abstinenser!

Nervetrollet har inntatt sofaen for en liten velfortjent pause. Hele kveld har jeg slavet på kjøkkenet med kake baking. Har jeg nevnt at jeg HATER å bake?  Jeg er IKKE en av de bakeglade mødrene..Denne dama har absolutt ikke tålmodighet til slikt. Men Men må man så må man...
Hele jente gjengen kommer nemlig opp hit i morgen kveld for å feire selveste undertegnede :) Jippi!! Så da må det bakes ! Tenkte jeg skulle prøve meg på disse populære Cakepops. Men de tar jeg i morgen, straks tilbake til husmors pliktene.


På onsdag var det Halloween og vi var selvsagt ute å gikk :) Må innrømme at for noen år siden synes jeg dette halloween greiene var tullete  Men nå som vesla er såpass stor, å jeg se forventningene og gleden i det hele, så har det snudd for min del. En dag til i året som ungene gleder seg til - hvorfor ikke?
Linnea var heks, nevø Leon var Cowboy og jaggu møtte vi ikke Batman og Darth Wader borti gata, så sa slo vi følge med dem.
Noen hekto godteri rikere tilsvarte sukkerhøy Linnea som ikke ville sove. Men hva så? Neste år får lille Lian være med :)






Torsdag er gruppe terapi dag så da går hele dagen til det og tømt energi. Skal si det tar på men intens hjerne gransking, men vi lærer masse !

Livet er ett vanskelig spill om ingen har overlevd! Lev i nuet!

Lettere sagt en gjort mange ganger. Så hjernevasking værsågod :)
 Kun 1 mnd igjen til Modum Bad nå og nervene begynner virkelig å vise annmarsj. Føles egentlig ut som jeg teller ned til Ragnarok. 

Dette lerretet fikk jeg av min gode venn Linda, og passer perfekt for meg !

Ungene har kost seg hjemme med nervetrollet i dag. Planleggings dag i bhg + forkjølet Lian = kaos i heimen. Vi måtte da bli innendørs. Lekene ligger fortsatt strødd utover her, og formen til lillegutt gjør at han er sår stakkar.
Mamma med dårlig samvittighet gir han det han vil ha, Dumbo på skjermen og is for å kjøle ned strupen.

Linnea må være verdens beste storesøster!
I morgen blir de med pappa på tur slik at mor de hennes gale folk har huset for seg selv :) Woop, woop...

Senga blir vanskelig å finne i kveld. Særlig fordi jeg ikke har noe verdt å lese på. Bok 2 i Fifty Shades serien er lest ut for ett par dager siden, og jeg går nå bare å venter på at bok 3 skal komme ut på norsk. Tenk at det finnes noe som heter BOK ABSTINENSER!

Have a nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...