onsdag 21. november 2012

På agendaen


Hallo der ute i mørket!
Her sitter jeg i bilen til søster utenfor Elexia på kalbakken og venter. Super søster er flink jente å er der oppe og svetter fra seg :) Mr Cola og jeg sitter groddfast og venter. Etter endt treningsøkt drar jeg og siss på kino og koser oss med Edward og Bella! Wuhu!

I dag har nervetrollet vært fryktelig travel. (En smule mindre nervøs enn vanlig da det er vått på veien istedenfor is og snø)
Uansett så har jeg fått ungene avgårde i barnehagen, vært på kommunen å levert ett brev til ordfører og rådmann jeg skrev forrige dagen, tatt en rask morgen kaffe hos søster før det var tid for legitime og nye blodprøver. Puuuh og dette var alt før klokken slo 12. 

Deretter gikk turen til det fanatiske nye strømmen storsenter for å kjøpe inn en ekstra vinterdress til minimannen og kalendergaver :)

Innpakking av overnevnte og litt tv slaving hos siss før turen ned hit jeg sitter nå. I ventetiden har jeg satt sol! Det gjør jeg aldri lenger etter at hudlegen så fint fortalte "Åja, du har sånn typisk KREFTHUD du. Hold deg unna solen bare, så går det fint"
Vel nå var det gjort, resultatet ble en rødlig hud, sjokk fregner og sikkert litt kreft.

Kreft eller ikke så har jeg hatt en flott dag med meg selv. Noen ganger er det nettopp deg selv som er det beste selskap:) OG Søstern da, ingen over ingen ved siden <3

Kos deg i sofaen imens jeg er på kino! Shout out too my man som legger ungene <3 you rock!

-innlegg fra min iPhone-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...