onsdag 7. november 2012

IKKE RØR MEG!

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10...99,100..
I dag kunne jeg tellt til 1000 uten at det hadde gjort saken noe bedre. Du kjenner den følelsen når du sitter midt i ett rom fullt av mennesker du ikke kjenner og ungen slår seg vrang? Sånn var det til de grader i dag på legekontoret. Lillemann måtte få medisiner til øye-kataren og Linnea skulle få sjekket hosten sin. Selvfølgelig så var det nesten 1 time ventetid før vi kom oss inn til legen.
Jo lengre tid på venterommet, jo mindre tålmodighet på barna.. Sånn er det jo. Tilslutt fikk vesla nok og slo seg helt vrang. Der sitter vi mor og far og prøver holde oss i nakkeskinnet. Prøver avledning, godsnakk, tilsnakk osv.. blir rød i ansiktet både av litt sinnet og "flauhet" *bite-tenna-sammen-samtidig-som-mann-snakker-strengt-og-smile-flaut-til-de-rundt-eeehh*

Ikke nok med det. Jeg lovet Linnea at det ikke skulle bli noen sprøyte stikk denne dagen, men guess what? Det måtte det jo selvsagt bli blodprøve. Vesla var tapper og brettet opp ermene, helt til stikket kom og hun trakk til seg armen! Sykepleier måtte da forte seg å trekke nålen ut. Vesla HYYYYYYLER!!
Åj da.. Så med hyl og skrik ble det ikke noe av blodprøvene i dag. JEG VIL IKKKKKKEEEEEE!
Jeg forteller Linnea at vi kan kjøpe sånn magisk krem på apoteket som gjør at hun ikke kjenner sprøytestikket neste gang. Embla Krem. " Mamma gi deg, det finnes ikke noe som er magisk. Hvertfall ikke krem! Vi må vente til jeg blir voksen, da kan jeg kanskje gjøre det"
Hahaha stakkars liten.. All verdens overbevisningsevne hjalp ikke, for denne gangen finnes det ikke magiske ting.
What to do?

Nå er 3 av husets 4 beboere i seng. Den som fremdeles er våken er selvsagt nervetrollet/natt-ugla. Og denne kommende natten blir det hvertfall sent på meg, fordi.....


Bok nummer 3 i Fifty Shades serien kom i posten i dag :) 
Mye diskusjoner rundt disse bøkene.. Enten elsker du de, ellers så hater du de. Som du kanskje skjønner: jeg elsker de!
Ja de er ganske klisjé aktige, forutsigbare, enkelt skrevet.. Men de fenger for pokker! Romantikk, spenning, sex. Blir ikke bedre enn det for min del :) 
Prekas!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...