mandag 5. november 2012

Ingen UGLER i mosen

Ingen blå-mandag her nei. Formen er betydelig mye bedre enn i går :)
Jeg hadde alle jentene her på bursdagsfering lørdag og det gikk en smule over styr for denne her. Formen i går var elendig med andre ord. Advarsel : Ikke drikk på tom mage.
Men gøy hadde vi det da hvertfall :) Stemningen her i huset var herlig!
Nervetrollet bakte og rydda og bakte og rydda hele dagen. Og jeg tror resultatet falt i smak. Det ble ostekake, Cakepops ( legger ut oppskrift senere) og cupcakes til jentekvelden. Også ble det muffin og 2 sjokoladekaker til bestemors bursdag på søndag.





Lips, skravling, dansing, klemming :)
Jeg trippet rundt som et lite barn og hylte da jeg åpnet de fantastiske gavene jeg fikk! Wuhu!!
Som nevt tidligere så har jeg Ugle-mani og det gikk ikke ubemerket i gavestrømmen. Jeg fikk hjemmelaget nydelig skjerf, sårt etterlengtet Blender, en kjempe fin lykt som gli rett inn her hjemme og ikke minst gavekort på spa.behandling :) JAAAAAA! Tusen tusen takk alle sammen!



I dag har jeg vært på Curato for nye undersøkelser. Men det gikk fint, de er så effektive der atte. Minstemann måtte hentes tidlig i barnehagen stakkar. Tett i nesa, rennende øyne og tett i brystet. Jammen var det ikke litt neseblod også, så nervetrollet duller og duller :)

Nå sover trollungene, gubben er på jobb, fyr i peisen og bena på bordet.

Instagram - Renate4141

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...